»Od tu naprej naj se ukvarjajo, kaj bi si oni želeli početi – ni dovolj, da jih študij samo zanima, ampak da razmišljajo, kaj bi oni potem tudi počeli, da raziskujejo poklice, ki izhajajo iz teh področij.«
»V tem obdobju so prijateljstva pomemben dejavnik. Če so prijateljstva trdna, bodo ostali še naprej prijatelji in ni pomembno, ali bodo šli na isto ali drugo šolo. Na novi šoli, v novem razredu, se bodo stkala nova prijateljstva.«
»Če se nekdo vpiše na neko šolo samo zato, ker je ta ugledna in daje dobre pogoje za vpis naprej, potem pa ne zmore uresničiti svojih pričakovanj in pričakovanj staršev, je vprašanje, kako dobro se bo na tej šoli počutil.«
»Za nas, ki smo bili navajeni tradicionalno izpeljali informativni dan, je to letos nekaj novega. Dejstvo je, da se predstavljamo samo prek videovsebin in portalov.«
»V bistvu vstopamo na totalno neznano polje, zelo nas skrbi, kako bo – nikoli ne veš, ali si naložil preveč vsebinskega gradiva ali bo virtualni sprehod po hiši predolg.«
»Ampak če si vi po Youtubu ogledate, kako nek stroj deluje ali pa v živo – tega se ne da primerjati, to je dejstvo, tega vzdušja v laboratoriju se tudi ne da prikazati v videu, pa če je še tako dober posnetek.«
»Z uporabo obeh imajo dijaki priložnost, da se usedejo na invalidski voziček in gredo po poligonu, tako da tudi sami iz prve roke dobijo občutek, kako je, če si gibalno oviran in na vozičku.«
»Sprašujte, sprašujte, sprašujte. Ne na informativnih dnevih samo poslušati, ampak si že vnaprej pripravite kakšno vprašanje, če vas kaj zanima.«
»Izobraževalni sistem namreč tudi v nadaljevanju omogoča veliko možnosti različne izbire in morebitne zamenjave smeri. Zato le pogumno novim izzivom naproti.«